Skriv inn din e-postadresse for å melde deg på vårt nyhetsbrev som blir sendt ut sporadisk. Du kan når som helst melde deg av igjen.
KUNDESERVICE
Ofte stilte spørsmål
Vennligst les igjennom disse ofte stilte spørsmålene før du kontakter oss, tusen takk.
Hvor lang leveringstid?
- Som hovedregel sendes lagervarer i løpet av 2-3 virkedager, mens varer på eksternlager har inntil 14 dagers leveringstid.
Kan dere skaffe varer som ikke finnes i nettbutikken?
- Som regel kan vi skaffe alt av IT-utstyr. Vi har avtaler med flere store aktører i Norge, samt flere internasjonale. Ring oss, vi hjelper deg gjerne.
- Vi jobber kontinuerlig med varetilbudet i nettbutikken.
Refurbished / Gjenbruk / Brukt
- «Refurbished», «renovert» eller «reprodusert IT-Utstyr» er brukt utstyr som har gått gjennom sertifiserte prosesser og gjort klare for videresalg på en trygg og miljøvennlig måte.
-
Produktene er registrert, slettet, testet, reparert og rengjort for gjenbruk. Produktene er rangert A som «nesten-nye», B «fullt funksjonelle med kosmetiske feil», og C «fullt funksjonelle med synlige chassis skader/bulker»».
- Kort forklart vil en refurbished PC gi deg topp kvalitet til lavere pris. Den er miljøvennlig, reduserer elektronisk avfall, og leveres med garanti. Du får samme ytelse som en ny PC, men til en rimeligere pris, med trygghet om at den er grundig testet og oppgradert.
Med eller uten Windows
- Maskinen din kommer med Windows lisens.
- Vi kan tanke din maskin med både Windows 11 Pro og Windows 10 Pro, for en ekstra kostnad. Se produktene i nettbutikken.
- Nye PCer er forhåndsinstallert uten ekstra kostnad.
Garanti og retur
- Se vår Kjøpshjelp.
Support! Jeg trenger hjelp!
- Har du trøbbel med programvare eller maskinvare? Vi tilbyr teknisk support på våre produkter og tjenester. Ta kontakt med oss for bistand.
Selger dere til privatpersoner?
- Ja, vi selger også til privatpersoner. Våre kunder er alt fra små til mellomstore og store bedrifter, institusjoner, privatpersoner m.m.

Skann QR koden for kontaktinfo.